Kadra Zarządzająca

Damian Guzikowski

Prezes Zarządu

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, studia zwieńczone obroną pracy magisterskiej pt. „Granice Rygoryzmu w Prawie Wekslowym” w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego. Z problematyką windykacji, obrotu wierzytelnościami i informacji gospodarczej związany od 2012 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy na stanowiskach prawniczych, a także na stanowiskach managerskich w działach windykacji czołowych polskich firm z branży finansowo-windykacyjnej.

Prywatnie miłośnik krajów i kultury hiszpańskojęzycznej oraz mąż i ojciec dwójki synów.

Piotr Podolski

Członek Zarządu

Związany z branżą windykacyjną od 2011 roku, zdobywając doświadczenie managerskie i sprzedażowe w najlepszych firmach oraz kancelariach branży windykacyjnej w Polsce. Jako Dyrektor z wysoką skutecznością zarządzał działami sprzedaży wraz z budowaniem takich struktur od podstaw. Obszerna wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu windykacji pozwoliła na wyszkolenie dziesiątek pracowników działów sprzedażowych.

Prywatnie koneser dobrego jedzenia oraz amator gry w golfa.

Agnieszka Milińska

Kierownik Departamentu Prawnego

Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim – kierunek prawo, Radca Prawny wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych we Wrocławiu. Ukończyła także studia podyplomowe na kierunku Gospodarka Nieruchomościami – Zarządzanie – Utrzymanie – Wycena Nieruchomości na Politechnice Wrocławskiej.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obsłudze podmiotów gospodarczych, współpracowała z funduszami inwestycyjnymi w zakresie obsługi portfeli wierzytelności hipotecznych, ich wyceny (badania due diligence), obrotu wierzytelnościami, w tym nabywania i szeroko rozumianej obsługi wierzytelności przez fundusze sekurytyzacyjne. Przez kilka lat radca prawny w departamencie prawnym spółki giełdowej, odpowiedzialna za kompleksową obsługę prawną w zakresie bieżącej działalności poszczególnych komórek spółki, a także współpracę z organami funduszy inwestycyjnych w zakresie obsługi wierzytelności funduszy.

Prywatnie – miłośniczka kina, muzyki na żywo i powieści kryminalnych.

Piotr Szmer

Kierownik Departamentu Handlowego

Z Deputo sp. z o.o. związany od samego początku, był pierwszym zatrudnionym pracownikiem. Cały proces rozwoju firmy zna od kuchni. Z wynikiem bardzo dobrym ukończył Prawo na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Swoje studia zakończył obroną pracy magisterskiej pt. „Wykorzystanie śladów daktyloskopijnych” w Katedrze Kryminalistyki. Rozwój umiejętności kontynuował poprzez podyplomowe Studia Managerskie w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Uczestnik licznych szkoleń biznesowych, w tym m.in. „SCRUM – zwinna metodyka zarządzania projektami oparta na Agile” czy „SWAG – Joe Roseman Silver, Wine, Art., Gold – inwestycyjne DNA w zarządzaniu aktywami”.

Doświadczenie zawodowe zdobyte w dużych renomowanych spółkach branży handlowej oraz wiodących kancelariach prawnych pozwalają mu umiejętnie rozwiązywać nawet najbardziej złożone problemy.

Prywatnie miłośnik turystyki i narciarstwa.

Dawid Sordyl

Zastępca Kierownika Departamentu Handlowego

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Kilkuletnie doświadczenie w pracy jako manager branży fitness, przekłada na profesjonalne działania w Deputo sp. z o.o..

Na codzień mąż, ojciec na pełen etat oraz miłośnik fachowej literatury i sportu.

Radosław Guzikowski

Kierownik Departamentu Handlowego Londyn

Ekonomista, który swoją wiedzę zdobywał w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu. W branży windykacyjnej zaistniał w 2005 roku w jednej z najbardziej znaczących firm na polskim rynku prawno finansowym.

Doświadczenie zawodowe kształtował na stanowiskach specjalisty ds. sprzedaży, kierownika zespołu oraz negocjatora terenowego gdzie przez kilka lat odpowiedzialny był za proces windykacji pojazdów na terenie całej Polski. Od 2014 roku odnajduje się biznesowo na terenie Wielkiej Brytanii, gdzie był zaangażowany w rozwój firm o profilu finansowym oraz ubezpieczeniowym.

Prywatnie wielki fan sportów motorowych oraz smakosz dobrej kuchni.

Miguel Ángel Ramos Ramírez

Kierownik Departamentu Handlowego Barcelona

Studiował psychopedagogikę oraz nauki społeczne w zakresie rozwoju umiejętności społecznych. Posiada szerokie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi a także kompleksowym przeprowadzaniu szkoleń. Umiejętnie rozwiązuje konflikty zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, używając swoich kompetencji miękkich oraz mediacji.

Prywatnie uważany za osobę chłonną nowych umiejętności i wiedzy, zawsze prezentuje postawę proaktywną. Miłośnik gier komputerowych, łamigłówek, uwielbia muzykę, stara się być zawsze na bieżąco z aktualnymi wydarzeniami.

Damian Kikoła

Kierownik Departamentu Windykacji

Studiował Prawo i Administrację oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim, w branży związanej z obsługą wierzytelności od 2011 r.

Doświadczenie zdobywał w największych na rynku firmach począwszy od roli specjalisty ds. handlowych by następnie zajmować się obsługą klientów kluczowych oraz międzynarodowych. W przeszłości kierował zespołami sprzedażowymi oraz współtworzył wiele projektów związanych z wprowadzaniem nowych rozwiązań w zakresie windykacji należności. W Deputo sp. z o.o. odpowiedzialny za nadzór oraz rozwój Departamentu Windykacji. Wprawny negocjator, który biegle włada j. angielskim.

Prywatnie pasjonat motocykli.

Krzysztof Majkrzak

Kierownik Departamentu Rozliczeniowo-Kadrowego

Magister Ekonomii Wydziału Przyrodniczo-Technologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Studia zakończone obroną pracy magisterskiej pt. „Bezrobocie ukryte na obszarach wiejskich o funkcji rolniczej” w Instytucie Nauk Ekonomicznych. Po ukończonych studiach doświadczenie zdobywał w renomowanym wrocławskim biurze rachunkowym na stanowisku księgowego.

W wolnym czasie pasjonat ogrodnictwa oraz podróży kolejowych.

Patrycja Fedko

Kierownik Sekretariatu

Absolwentka kosmetologii, która związała swoją ścieżkę kariery z pracą o profilu administracyjno-biurowym. Jest bezpośrednio odpowiedzialna przede wszystkim za koordynowanie pracy administracyjnej, prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań podległego jej sekretariatu. W pracy ceni sobie sumienność i zaangażowanie. Do każdego zadania podchodzi rzetelnie i ambitnie, dopóki nie osiągnie zamierzonego rezultatu.

Prywatnie miłośniczka zwierząt, dobrych smaków i szeroko pojętego zdrowego stylu życia.

Odzyskamy Twoje pieniądze – na koszt dłużnika, z odsetkami, w krótkim terminie

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI